Vanliga frågor.
• Hur mycket kostar leveransen?
Kostnaden varierar mycket beroende på vilken typ av transport ni önskar (lastbil med bakgavellyft, kranbil, tippbil mm).
Givetvis spelar även vikt och avstånd en stor roll så det bästa är att ni kontaktar oss för ett kostandsförslag.
• Har ni visningsrum så vi kan komma och titta på olika plattor? Vilka är era öppettider?
Vi har ett visningsrum och lager på Gastelyckan, Lund. Där finns ett urval av våra produkter och våra standardplattor. Vill ni specialbeställa produkter kan det vara så att vi inte har just den stenen på plats. Då kan vi ordna ett prov till er innan beställning. Vi har inga bestämda öppettider därför är det viktigt att ni ringer eller mailar oss innan så att vi säkert är på plats. Det västa är att avtala tid om ni även vill ha personlig rådgivning eller hjälp med design.
• Har ni prisgaranti?
Vi erbjuder ingen prisgaranti men vi tar stor hänsyn till andras priser och diskuterar gärna olika möjligheter för att du som kund ska bli nöjd.
• Kan man boka tid hos er för personlig rådgivning?
Ja, absolut. Som kund kan man ibland vara osäker på vilka plattor som kan bli finast, vad är tåligast m.m. och då kan man behöva lite tips och råd. Ring oss gärna eller maila och ställ alla era frågor. Det går även att boka tid hos oss i Lund för personlig rådgivning.
• Kan plattorna skifta lite i färg och tjocklek?
Då det är äkta natursten vi säljer kan det finnas naturliga skiftningar i stenen. Ofta är detta mindre märkbart och en vacker kombination. Tjockleken kan variera ett par millimeter beroende på platta. Fråga oss gärna om just den platta du är intresserad av.
• Hur hittar vi till er?
Vi har vårt kontor och lager i Lund. Karta och adress finner ni under rubriken kontakt. Ring gärna innan ni tittar förbi.
Har ni fler frågor eller funderingar kontakta oss gärna !